Hakuna matata

SUUUUUCK!
Ibland har man inte världens bästa dag, idag var uppenbarligen en sån i mitt liv.
Skitväder, trött som en gnu och den ena olyckan efter den andra inträffade på jobbet.
En sjö med varm oboy på golvet och även fil med flingor. Gråt, skrik men även söta barnpussar och fina kommentarer.


Gjorde mitt yttersta för att vara sprallig och glad precis som vanligt, det resulterade i att jag nu är på uruselt humör och bara vill gömma mig under täcket.

Dock älskar jag alla ungar oerhört mycket, men alla har vi dåliga dagar ibland.
Och när det kommer till kritan är det just ungarna som ger så fruktansvärt mycket glädje, trots att det är tufft ibland!

Imorgon är det dags för ett monsterpass, först på dagis och sen på fritids= död fröken?
Sen på lördag ska jag vara pigg och rask igen för första dagen på Frosths!

Träningen var bara världens skämt, gick så fruktansvärt dåligt för mig. Men det var kul att få umgås med miss Arvidsson iaf.

Men nu är det bara att tänka "Hakuna matata", sjunga med och vara glad!

Kommentarer
Postat av: Sara

2010-08-29 @ 19:51:56
Postat av: miss Arvidsson

Åh, alltid roligt att umgås med dej min lilla kaka! ;D

2010-08-29 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0