Home Sweet Home

Det är måndag, solen lyser och jag är ledig!
Vad mer kan man begära?
Ska snart dra på mig lite kläder och ge mig ut på en morgonpromenad runt Aspensäng.

Helgen har ägnats åt att flytta. Det är inte lite saker som ska göras, men med mammas och pappas hjälp har det gått riktigt smidigt. Tack kära föräldrar ♥
I det här läget känns det otroligt bra att jag inte har någon karl, han skulle nog inte orka med min otroligt tjejiga stil!
Nu kan jag göra precis som jag vill med allt rosa, romantiskt och "puttinuttigt".

Gardiner har satts upp, alla prylar i köket har ställts in och drivor med kläder har placerats i garderoberna.
Nu ska bara sängen och ett köksbord in, sen är det klappat och klart!
Det där med köksbordet skulle redan också ha varit klart egentligen, men tack vare en förbannad kumlabrud så gick inte riktigt den planen i lås.










Konst på hög nivå!

På toaletten har jag fått utlopp för min kärlek till rosa






Kvadrat
Stolen "kvadrat" från mio

Kvadrat
Bordet som förmodligen kommer få bosätta sig i mitt kök, fast i vitt såklart!

Hann även med att ta en promenad runt sjön med Sara igår.
Känns riktigt bra att hon har flyttat hit och ska vara med i laget i år.
Lika sprallig, social och glad som jag!
Awesome!

Sara

Nej, dags att vara lite aktiv.
Ha en underbar dag alla!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken fin lägenhet!

Härlig blogg btw ;)

xoxo

2010-08-23 @ 09:37:56
Postat av: J

..och jag ska sova över hos dig.Massor ;)

2010-08-23 @ 15:00:43
Postat av: Linda

Vart har du köpt duschdraperiet??

Tavlan var ju fruktansvärt snygg, vilken smart idé :)



Hugs <3

2010-08-24 @ 18:12:46
Postat av: Bella

Åh vad fint! Vad kul att du har flyttat till egen lägenhet. Haha det där med karlar stämmer så bra så! haha. Jag försöker få ner Clint Eastwood och Sylverster Stallone från väggarna men det är ett hopplöst fall :/ :p Tycker fort. det är lite småkul att vi har exakt likadana handdukar, jag har även den lille söta med makeup på :) Gud vad tjejiga vi är!

2010-08-25 @ 14:56:01
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: Miccan

Vad fint =) Jag har också rosa i mitt badrum, fast knallrosa! :D men nu ska jag flytta och flytta ihop med två andra, så nu äre inte säkert att jag får ha roooosa längre =( hoppas :D

Hoppas du kommer trivas bra :D kommer å tittar in i Linde till jul iaf, kanske tidigare för ska läsa en kurs på Örebro universitet och måste åka dit vid 3 tillfällen :) Så då kanske jag tittar in :D

Kramar kuzzeuzin :*

2010-08-26 @ 14:26:47
Postat av: Saora Arvidsson =)

Guuuu, att du vågar lägga ut en bild på mej!? :O

Hihi, nä skojar ju bara ^^ Grejerna du pratade om var ju verkligen hur bra som helst!

Tavlan: Skitsnygg!!! ;D

Lägenheten såg ju hur najs ut som helst för övrigt! Jag har härmed bestämt att jag ska komma över med en inflyttningsfika någon dag! :D

2010-08-29 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0