22 december

Helt slut efter dagens bestyr på Bokia, sitter jag nu här med min rosa skål fylld med ostbågar och kollar på "Tjock och tjockare".
Otroligt passande, jag vet.
Idag har jag varit otroligt handlingskraftig och städat butikens toaletter och även köket.
Det var välbehövligt, och jag kände att det uppdraget var som klippt och skuret för mig!
 


En av mina kollegor har varje år haft en utmaning till mig, iform av paket som ska slås in till hans dotter.
I år var det en "tvåmannapulka", tack för den Perra!
Men genom att pussla ihop tre omgångar papper och en stor dos tålamod, klarade jag uppdraget med världens glans!

Utmaningen

Tadaaaaa!

Bara för att jag gör världens godaste tonfisksås med currysmak.

Fick besök av min vän Malin som var på jakt efter ett pussel, gratulerade henne till att hon numera kan titulera sig "undersköterska" varpå hon hojtade: - då kan du passa på att gratulera att Peter och jag har köpt hus också!.
Jösses amalia, min lilla vän växer upp och jag hinner inte med i svängarna.
Kan inte fatta att det är samma person som sprang omkring naken runt buskarna på svarvarbacken, medan jag, min syster och hennes bror jagade henne. Allt för att undvika att gå in till sin mamma och duscha.

Storasyskonen till vänster och dom snygga bruttorna till höger; jag och Malin såklart.

Jösses, nu är klockan på tok för mycket...
Men jag har trots allt hunnit med att handla, tvätta, duscha och göra iordning matlåda till imorgon.
Kommer bli en slitsam dag; Bokia 9-12.30 och Frosths 13-19.
Money,money,money.
Plus att jag faktist gillar det där med att jobba!

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: jennie

nu är allt bra med den lille =)



Kram

2010-12-23 @ 05:47:53
URL: http://jennieannajohansson.blogg.se/
Postat av: elina

åh emelie! du är såå fin i håret! :) gillar luggen skarpt! puss&god jul :)

2010-12-23 @ 17:22:27
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0