26 december

Jag är otroligt nöjd med mina julklappar i år:
Stolsdynor, svart vattenkokare och brödrost från obh nordica, ny bäddmadrass, ljusstake, elvisp, örhängen, lakan, pyjamas, handdukar, halsduk mm.




I love mina nya stolsdynor!



För första gången på flera år skulle jag idag besöka mellandagsrean, tillsammans med min fina vän Sandra.
Vi tappade båda orken nästan direkt, och jag tror inte någon av oss gjorde några vidare fynd.
Av det jag köpte var det bara en blus som det var rea på, och den är jag visserligen grymt nöjd med!
 
Blus från bik bok som kostat 349:-, men som det nu var 50% på.
Fantastiskt!

Vi gav upp rätt snabbt, och kände att lite mat på Saigon skulle sitta fint.
Carro joinade också, trevligt värre.
All kärlek till Saigon, deras kycklingwook med nudlar och massa smaskens är grym!

Sandra&Carro

Sprang på Fia som jag träffade när jag jobbade på Rhodos, chocken var total och jag blev en aning mållös för stund.

Fia

Fick besök av Nathalie och den charmiga hunden Ronja på kvällskvisten.
Vi smaskade godis och chips medans Ronja smaskade tops, läppglans och papperslappar!
Mycket babblande blev det, och många skratt.
Det är hemskt att man ses så sällan fast man bor i samma stad, vi har lovat varandra att skärpa till oss.


Ronja&Nathalie, sköna brudar båda två.


Det var allt jag hade att bjuda på för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0