28 december

Jösses, nu är det inte många dagar kvar på det här året.
Vart har tiden tagit vägen, vad har jag åstadkommit på ett helt år, 365 dagar egentligen!?
Jag måste suga lite på den ett tag, så får jag återkomma sen!

Igår ägnade jag min kväll åt att spela volleyboll. Var bara jag och Beckis som dök upp på träningen, så vi körde tillsammans med veteranerna.
Grymt kul!
Dock fick jag otroligt ont i min stackars hälsena, så haltade hem som en annan invalid efter träningspasset.
Läckert.
Det kom inte så lägligt eftersom jag just börjat mitt nya liv, och skulle ut på promenad runt sjön morgonen efter.

Morgonen kom, och smärtan var ett faktum.
Men eftersom jag är envis som en gammal get, drog jag ner mössan över öronen, satte in örlurarna och stapplade iväg i alla fall.
I början var det en pina, men efter ett tag började smärtan försvinna och jag kunde ta mig runt i ett någorlunda bra tempo.



När jag kom hem var både lår och rumpa helt förfrusna.
Därför tog jag en varm dusch, för att sedan äta en rejäl portion gröt.
Sen har jag haltat runt här hemma i min pyjamas hela dagen.
Grymt skönt!

Imorgon är det dags att agera fröken igen, det känns rätt gött faktist.

Kommentarer
Postat av: laurie

gott nytt år på dig! :) ni verkar ha haft kul. fina skor förresten. Nelly's lr hur? förresten är dom sköna att gå i?

2011-01-06 @ 12:16:55
URL: http://lauries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0