Merry x-mas!

Nämen god jul alla sköna människor!( och ni som är osköna också!)
Nu ska jag snart iväg till mormor&morfars palats och umgås med dom+familjen+släkten Ödlings från Skellefteå+hundarna och katterna.
Fullt hus som vanligt, och fullt med mat.
Kräsen som jag är finns det bara vissa saker på julbordet som kommer placeras på min tallrik: ägghalvor och lax är favoriterna, och mormor gör det med en sån glans så man blir helt snurrig!
Den kvinnan är fantastisk i köket.

Gårdagen var otroligt rolig, men julstressen var ett faktum.
På Bokia kraschade datasystemet en sväng vid lunch= kaos!
Och på Frosths blev jag helt ensam under en lång period på grund av vissa omständigheter, så kön ringlade sig ända ut till dörren.
Det positiva övervägde ändå det negativa, och jag hade en bra dag!
Avslutade med ett besök hos mormor och morfar, var tvungen att kramas lite och samtala med släktingarna som anlänt.

Skuttade in till min Bokiachef en liten sväng imorse för att köpa lite snöre(självfallet lyckades det ta slut när jag hade ett ynka paket kvar).
Vi önskade varandra god jul och jag fick höra vilken fantastisk människa jag är, det var otroligt kul att få en sån komplimang.

Nej, nu måste jag klä på mig.
Blir lite kallt och pinsamt att springa runt utan kläder såhär på Julafton!

PussPuss folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0