Fever

         


Jag är så rastlös!
Blotta tanken på att jag ska vara hemma imorgon också gör mig galen.
Ångrar rätt rejält att jag var och tränade igår, från och med nu ska jag lyssna på min kropp när den talar allvar med mig.

Det enda som hänt idag är att jag har:
Tappat min stortånagel( kände att den nyheten var viktigast..därav förstaplatsen).
Kollat på en hel drös med Bertavsnitt och fnissat för mig själv,
Småätit allt mellan himmel och jord bara för att jag är så rastlös,
Haft besök av mamsen som kom med en liten leverans alvedon, apelsiner, mjölk och dylikt!
Sist men inte minst har jag även tvättat litegrann.


Inför morgondagen har jag storslagna planer, då ska det betas av en massa avsnitt av årets julkalender.
Jag har nämligen bara sett del 2.
En ren skam för samhället, men jag ska bättra mig!

Nu ska jag smaska i mig lite alvedon, krypa ner under täckena och kolla in en sån där fantastisk dokumentär på TLC. "Sanningen om mig", som handlar om tvångsbeteende.
Jag och dokumentärer har alltid varit en bra kombination!

Ni som är duktiga och ber er aftonbön som ni ska, kan väl dra en liten vers om att fröken Larsson ska må lite bättre imorgon?

Sweet dreams







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0