21 December

Hej världen!
Här sitter en brud som är sådär otroligt glad, lycklig och grymt trött på samma gång.
Men det är en sån där skön trötthet, som kan uppstå när man haft en helt grym dag på jobbet.
Efter att ha varit borta från Bokia ett helt år, var det otroligt kul att vara tillbaka.
Jag är verkligen klippt och skuren för att jobba med försäljning, det vet jag!

Visst, just idag fanns en viss oro att jag skulle ha glömt allt med kassan (och dom andra miljoner sakerna runtomkring).
Men nej, det var som jag aldrig hade varit borta därifrån.
Skön känsla.
Min chef Olle är en underbar man som, precis som jag, är duktig på att hålla låda och skämta.
Har fått så mycket fina komplimanger idag, så det är snudd på att jag fortfarande är generad.

Igår ordnade och donade jag med städning och diverse förberedelser inför att Johanna skulle komma på besök.
Det skulle firas både födelsedag och jul, och självfallet att två bästa vänner återförenades.
Precis som alltid när vi ses, var det helt fantastiskt.
Det fikades tårta, pepparkakor, muffins, julmust.


En otroligt söt Johanna som blåser ut ljuset på tårtbiten ♥




Det vackra födelsedagskortet jag gav min vän.

och självfallet uppenbarade sig en liten dikt när hon öppnade kortet.


Vi öppnade massa paket, och min vän hade lyckats pricka in otroligt passande julklappar till mig!

       
Så fina servetter! 

Ett par fantastiska skor!

Tyvärr var dom en aning för små :(

Johanna tyckte tydligen den här skylten passade in på mig :P I love it!

Framåt kvällen joinade även vår gamla körledare, fru Bikfalvy oss.
Den kvinnan är en av dom grymmaste någonsin.
Därför har vi döpt om henne till Grym-Britt!
Vi drack te, Grym-Britt höll låda och skrattade högt och härligt.

Till slut kan jag även meddela att jag köpte med mig en kebabtallrik hem efter jobbet idag.
Insåg att jag inte köpt "skräpmat" en enda gång sen i juli när jag jobbade i Grekland.
Insane!

Det ser ju inte fräscht ut någonstans!

Okej, dags att lägga ner babblandet för idag.
Imorgon kommer jag stå bakom kassan på Bokia igen, med ett stort leende på läpparna och bemöta alla kunder på bästa sätt!

Sweet Dreams




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Det var ett himla fint firande, och fantastiska ting i paketen! Mycket tror jag dock sparas fint här hos mamma och pappa tils jag är åter i Sverige igen :D I tryggt förvar så att säga. :)



<3 <3

2010-12-22 @ 17:39:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0