Habibi

Det är fredag, jag har äntligen städat och tvättat klart!
Annars har dagen bestått av jobb, ett besök hos frisören och lite handling.
Även om jag inte följt idol slaviskt måste jag ändå säga att jag är otroligt nöjd med att Jay är i final.
He's awesome...punkt.

Imorgon blir det jobb på Frosths 10-16, sen händer det grejer!
Min fantastiska väninna Ida är på visit i Sverige, så självfallet ska vi ut och svira på Satin.
Precis som på den gamla goda tiden.
Love it!
I april drog hon till Kreta och jag till Rhodos och jobbade, sen dess har vi inte setts.
Insane!!!
Känns ju som det kommer bli en klockren kväll, det brukar det bli när vi slår våra kloka huvuden ihop.
Här kommer ett litet urval med bilder från våra öden och äventyr:

Avskedsfest på Satin 2010


Barnkalas 2 mars 2010


Juläventyr 2009


Kärlek 2009

Satin, mars 2010


Värdinnor på björnstugan. Alla hjärtans dag 2010



Alla fantastiska sleepovers!


Fashion baby


Någon gång ibland händer det att vi nästan ser normala ut tillsammans...


Den här kvällen döptes till "Orutinens kväll, gör om gör rätt". Det är allt jag kan säga.
 


Att kolla igenom alla härliga bilder i mina album, fick mig att dra rejält på smilbanden.
Vilka fruktansvärt fantastiska moments vi har haft tillsammans!
Männsikor som fröken Schramme växer inte på träd, det kan jag garantera.

Nu spritter det i benen på mig, jag vill ha lördagkväll NuNuNu!!!

Dags att borsta tänderna och skutta ner i sängen, lovely.

Sweet dreams ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0