Efter regn kommer solsken

Idag är det en sån där torsdag, och äntligen kan man börja få en känsla av att helgen är i antågande!

Dock har jag inte så mycket att se fram emot den här helgen...på lördag ska jag infinna mig på stationen kl 9 för att resa med mitt kära lag till Norrköping för att spela match. Nog för att jag gillar att spela volleyboll men för tillfället känner jag inte att jag tycker det är så roligt, har varit sjuk så fruktansvärt mycket så känner inte att jag presterar så bra som jag vill.
Även på söndagen blir det match, mot ett lag som jag tror att alla i div.2 laget avskyr att möta.
Mer än så tänker jag inte uttala mig, skulle bli alltför många barnförbjudna ord då!

Det som gör mig bitter är att vi hade planerat att fira Tessans födelsedag på söndag, med pulkaåkning, korvgrillning osv. i Klacken.
Men nej, så kul ska vi tydligen inte ha det...

Jösses vad bitter jag verkar vara, nu slutar allt det negativa och det positiva börjar flöda!
Trots att helgens planer blir förstörda har jag ju en grym vecka att se fram emot.

På tisdag blir det barnkalas, och många av mina älskade vänner kommer dyka upp! ♥
Blir så glad av att tänka på det!
Barnkalas, barnkalas, barnkalas!!!

Sen på lördag- Stockholm med Elina-fina!

Nej, nu måste det bara bli nästa vecka snabbt.

Jösses, jag måste verkligen färga håret innan jag ska på den där intervjun som ska avgöra om jag får 6 underbara månader i ett annat land, eller om jag måste stanna i äckliga Sverige som jag fullkomligt avskyr!
Hårda ord.
Min utväxt är inte att leka med just nu, förstår inte hur det har kunnat inträffa!
Ska försöka mig på att färga hemma.
Scary!
Eftersom min frisör har fullkomligt fullbokat.
Kuljul.
Så om någon som brukar färga hemma har några grymma tips om hur man färgar sin vackra utväxt bäst, tipsa mig!!!

Nu ska mitt allmänna pladdrande avslutas.

Hoppas alla haft en grym dag!

xoxo Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0