Ems

Idag känner jag mig som mig själv igen!
Gött är det!
Jobbade med Elin&Amanda idag, dom gillar jag skarpt ♥
Var ju även på mitt favoritställe ( där det bara var 7 barn idag).
Lugnt och skönt helt enkelt, och mycket tid att prata igenom saker och ting med Elin.
Att få prata ut är den bästa medicinen! ( och godis såklart)

Fick ett armband av "mitt barn" ( hon kallar mig alltid för mamma). Love her ♥




Känns otroligt skönt att den här arbetsveckan är över!
Den här helgen ska jag bara göra saker jag känner att jag har lust med, tänka lite mer på mig själv och inte bara på andra.
Känns som en bra grej!
Omväxling förnöjer så att säga.

xoxo Ems                      

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: J

Det sötaste jag någonsin sett. Det är DU!

2010-02-08 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0