Natti, natti

Imorgon får jag äntligen gå och jobba igen, thank God!

Var ute och gick en sväng runt Aspensäng imorse och upptäckte hur grymt svag jag var i kroppen, med hjälp av musiken klarade jag mig runt i alla fall!

Har ätit ordentligt med mat för första gången sen i fredags också, spaghetti&köttfärssås.
Love it!
Min mage fick en liten chock, vilket inte var konstigt eftersom jag levt på skorpor och vatten dom senaste dagarna.
Men nu är vinterkräksjukan ett minne blott och jag kan börja leva igen!

Försökte tänka lite positivt under min sjukdom och kom ju fram till att jag åtminstone skulle få en slimmad kropp.
Pffff säger jag bara!
Visst, jag hade en grymt platt mage under den tiden jag inte kunde äta någonting(och på grund av alla dessa spyor som kom upp). Men.
Nu när jag är frisk är jag ju sugen på i princip allt och vräker i mig både det ena och det andra!
Slutsats: det finns inget positivt med vinterkräksjukan!

På fredag har jag och fröken Schramme fått ett litet uppdrag på Björnstugan...kan ju bli otroligt spännande!

Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn, jag behöver det för jag har en finne på hakan.
Det är inte ofta dom små rackarns dyker upp i mitt face...och det är jag glad för!

xoxo Ems
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad ska ni göra på björnstugan?

2010-02-11 @ 18:06:42
URL: http://veeela.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Har svarat angående byxorna på din mail!:)

2010-02-11 @ 19:40:18
URL: http://rebeccasklader.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oj, förlåt! Menade klänningen!:)

2010-02-11 @ 19:41:39
URL: http://rebeccasklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0