Saturday night

I lördags var det dags för lite umgänge med Emelie J och Diana, vi fick även sällskap av Robert, Robin och Albin.
Vi hade det riktigt trevligt hos Emelie&Robert med ölspelet, nostalgimusik och mycket skratt!
Jag säger bara: Jag fick en könssjukdom i Thailand. Halleluja, jag är frälst! ( som man skulle utropa innan man drack).
      
               
  
                            

Senare traskade vi iväg till Strömpis, på vägen var jag bara tvungen att bli fotograferad framför den fina kyrkan ( som tydligen var en skola..i alla fall enligt Emelie J&Diana!)


 
Jag är inte så överförtjust i Strömpis om jag ska vara ärlig, är alltid så fruktansvärt mycket dryga människor där.
Karlar som inte kan ta ett nej och tjejer som tror dom är mycket mer än vad dom egentligen är.
Jag trivs mycket bättre på Satin!
Men det var kul att få umgås med vännerna i alla fall, dom är guld värda♥

xoxo Ems


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så snygg.

2010-02-08 @ 20:45:18
Postat av: Sandra

Emelie! Hoppas ni hade kul :) alltid lika snygg, partypinglan number oNE! Måste ses n¨n dag :)

2010-02-09 @ 20:20:43
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Diana

Vad skönt att du mår bättre nu :) har tyckt så himla synd om dig :( !!! usch!!Jag snodde några bilder på din blogg :P Vilka fina bilder på dig snygging :) Hoppas vi ses nån dag!! PUSS!!

2010-02-09 @ 21:50:42
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0