Sweet Dreams ♥

Har ni vaknat upp någon gång och verkligen storgråtit?
Det hände mig för första gången idag kan jag meddela.
Hade en sån realistisk dröm om att Ludde blev påkörd, tänker inte dra hela drömmen för då börjar jag böla igen!
När jag vaknade hade jag världens hjärtklappning, kudden var helt blöt och jag grät hejdlöst!
Det var verkligen hemskt, var tvungen att hämta Ludde på en gång och kolla så han var okej.
Det där med drömmar är konstiga grejer tycker jag!


Foto: Johanna Andersson

För övrigt har jag kollat på en romantisk komedi som hette "Cake".
En sån där typisk tjejfilm som jag fullkomligt älskade.

Nu blir det lite Navy CIS, sen hoppas jag på besök av John Blund.

Imorgon ska jag inta min position som Bokia-anställd, kommer nog ha fullt upp med alla som vill fynda på bokrean.
Efter jobbet ska jag ut och äta med lite fröknar från Grönsiskan, my lovely Paula är en av dom!

Sov så gott alla ♥

xoxo Ems


Kommentarer
Postat av: Erika

tur att lilla Ludde lever o mår bra! <3 =D

2010-02-26 @ 23:56:54
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0