The start of something new?

Hej, hej, hallå bloggen!
...och hej urusla bloggaren..som självfallet är jag!

Den senaste veckan har jag haft fullt upp med att klara av jobbet, min hälsa sucks helt enkelt.
And I hate it.

Nu känner jag mig bättre i alla fall, vilket är great!
För nu har jag massor på gång så det gäller att hålla sig frisk.


Har 2 veckors vikariat på favoritstället.
♥ ska dessutom jobba på Bokia i slutet av veckan.
♥På lördag drar jag och laget iväg för att spela sista matchen för den här säsongen.
♥2-3 mars ska min födelsedag firas(21 hela år..sjukt är det.), det planeras ett tvättäkta barnkalas!
♥6 mars sätter jag mig på en swebus tillsammans med min underbara vän Elina, för en helg i Stockholm. På lördagen blir det lite shopping, så ska vi sova hos den gulliga Debbie som öppnar sitt hem för oss!
♥7 mars möter jag upp min fina vän Diana, då är det intervju på Hilton hotell som gäller.
Tänk att få spendera 6 månader i Grekland på Rhodos.
Jag vill verkligen, verkligen, verkligen åka!

  
Jag&Elina♥

Känns otroligt kul att äntligen ha något att ser fram emot!
Då blir allt så mycket lättare.

Nu ska jag fortsätta min otroligt lugna helg.
Ja, jag ska vara lugn hela helgen.


xoxo Ems


Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: elina

ett underbart inlägg, vi behöver något att se fram emot i den här vinteryran :D jag längtar efter sthlms-trippen ! kvallatid med digdigdig <3

2010-02-20 @ 22:45:54
Postat av: Ems

Ja, det behöver vi sannerligen! Så vi inte faller in i världens depression. Måste träna upp mina magmuskler så jag orkar skratta ihjäl mig tillsammans med dig! <3 Jag längtar också! Lovelovelove

2010-02-20 @ 22:54:14
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Bella

6 månader?? Vad ska ni göra? Åh låter fantastiskt!

2010-02-22 @ 15:15:03
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0