Tuesday

Idag är det tisdag, och jag är precis lika förkyld som igår!
Dock verkar Ludde vara lite bättre idag, vilket gör mig enormt lycklig.
Vi har skedat hela natten, mysigt värre ♥

Drömde en massa inatt, och allt var så realistiskt!
Så när jag vaknade kändes det som allt hade hänt på riktigt. ( Var en himla tur att det bara var en dröm kan jag säga!).

Jag har otroligt dåligt tålamod, jag vill att saker ska hända på en gång.
Och inte 45 timmar senare!
Därför blev jag lycklig i kropp och själ när jag fick ett sms att min datorväska redan finns på plats för att hämtas ut!
Skickade iväg beställningen vid 14 tiden igår, så jag måste ju ge Ginatricot.se plus i kanten för att dom är så effektiva.

Idag ska jag vara hundvakt, dels åt min egna lilla ädelsten men även åt mormor och morfars hund.
Dom är grymt bra sällskap dom små liven.

Baccus&Ludde
Fotograf: Johanna Andersson


Nu ska jag hoppa in i duschen, mitt hår är i stort behov av schampo och balsam!
Jag ser fan ut som Joel Kinnaman i skallen.
Ja, Kinnaman är otroligt attraktiv men jag har inte riktigt förutsättningarna för att se så snygg ut som honom i backslick!


Ha en bra dag alla♥

xoxo Ems




Kommentarer
Postat av: Anonym

han är sååå het! ;)

2010-02-03 @ 11:21:28
URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är sååå het! ;)

2010-02-03 @ 11:21:52
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0