Clothes <3


Ibland blir man bara så lycklig!
Älskar den här kappan och skulle ha köpt den i november, självklart var strl 34 slut då och jag fick gå från h&m med lång näsa.
Så var jag in på hm.se häromdagen och slökollade på deras rea, och vad är det jag får se!
Min älskade kappa i strl 34 för 499:-, vilket innebar att jag får min kappa tillslut PLUS att jag får 300:- rabatt på den.
Det är ju för underbart.

Fanns ju även en hel del annat som föll mig i smaken, bland annat hade dom många fina bikinis.
Dock måste jag hålla igen lite på den fronten, med tanke på att jag köpte 6 stycken nya förra året.

           



Längtar efter sommaren mer och mer för varje dag som går, är ju evigheter kvar tyvärr...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0