Crossroads

Idag är jag en otroligt lycklig människa, på grund av mitt jobb!
Insåg när jag kom till Vitsippan idag att jag har saknat mina älskade barn så fruktansvärt mycket ♥

Alla dessa otroligt söta barn med sina härliga leenden och klockrena kommentarer.
I love it.

Så idag är en sån där dag när jag inte alls känner som för ett par dagar sen.
Idag är en sån dag då jag känner att jag faktist vill bo i Lindesberg ( konstigt nog), och fortsätta arbeta med det jag gör.
Hittade även en lägenhet som verkar vara helt i min smak, ska höra av mig imorgon och se om jag kan få komma och titta på den.

Jag känner verkligen olika från dag till dag med allt! Att man aldrig kan bestämma sig.
Jag vill bo i Örebro, för att ha närmre till vissa vänner och prova på att jobba med något annat.
Samtidigt vill jag bo i Lindesberg för att ha kunna umgås med vänner,  lagkamrateroch familj och fortstätta jobba med barn. Som jag ju faktist älskar.



Jag skulle vilja börja plugga till lärare, men samtidigt vill jag göra massa annat innan jag ger mig in på det och göra massa roliga saker!
Vilket innebär utomlandsresor, kanske jobb utomlands mm.
Så jag inte står där när jag är 40 och ångrar massa saker jag inte gjorde när jag var yngre.

Fy, det är inte lätt med alla dessa beslut.

Nu ska jag lägga mig och försöka läsa ut "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella.
Min absoluta favoritförfattare!


Hoppas ni har haft en grym dag!


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Kom, kom, KOM!!!! till örebro gullet <3

2010-01-13 @ 08:49:02
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0