Friendship

Jag är så fruktansvärt glad över att jag har världens bästa vänner, riktiga "feel good-människor" hela högen!
Idag har jag träffat två av dom.
Tog tåget in till Örebro tillsammans med Vicky imorse. Vi fulade oss, skrattade, pratade och skrattade lite till.
Precis som vanligt!
Vi såg tre heta poliser( som var heta mest på grund av uniformerna), blev utskällda av en gubbe som tyckte vi tog för mycket plats på trottoaren, hittade heta underkläder på Myrorna(som vi lyckades låta bli att köpa), kämpade oss fram i våra otroligt snygga(och även otroligt hala) skor, berättade för en anställd på en klädbutik att hon var jättefin i håret( fast min vän egentligen bara tyckte synd om henne).
Den kvinnan är verkligen en person jag älskar att umgås med, så frisläppt. Precis som jag vill ha det!
Mer Vicky åt folket säger jag bara.

Min fina Victoria!

När Vicky gick till skolan var det dags för mig att gå till Karin, min kära frisör!
Hade även den otroliga turen att få umgås med min älskling Mathilda, eftersom hon praktiserar på salongen varje torsdag. Älskade Babs!
Det blev en massa babblande och skrattattacker, precis som vanligt.
Karin&Mathilda kom fram till att jag är den enda människan som passar i en slinghätta, det känns ju fullkomligt underbart!
Fast jag måste säga att jag inte håller med dom, kändes ju inte alltför kul när det kom in en snygg kille som skulle leverera lite saker till salongen. Så sitter jag där med en tight gummimössa på mig och flinar fånigt!

Jag blev nöjd med resultatet i alla fall.
Är inte någon större skillnad, men en liten uppfräshning är alltid skönt!

När jag var klar var det tänkt att jag skulle leka frisör på min vän Johanna, men jag kände mig verkligen inte på topp efter dagens upptåg. Så jag åkte med min lilla pappa hem.
Det var nog ett klokt beslut med tanke på att jag faktist har feber.

Nu blir det en lugn kväll framför teven, imorgon ska jag orka med att jobba 9-16.30.
Hoppas febern har gått över tills dess, för jag tänker då inte sjukanmäla mig!

Ha en bra kväll alla♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ptja...Vi ligger ju bra till, men än är ingenting säkert ju :)



Jo jag är ju det. för 6veckor sedan bröt jag ju fingret o slet av ledbandet i det, men snart ska jag väl vara igång igen. Surt att inte få spela mot er, typ den matchen man sett fram emot mest ju! Du har klarat dig ifrån skador och kör på :)?

2010-01-30 @ 11:34:56
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0