I want to break free!

Nu vill jag verkligen lämna lilla Lindesberg och få jobb+lägenhet i Örebro.
Imorgon ska jag ta mig i kragen och söka jobb.
Helhjärtat!
Klart man inte kommer någonvart när man inte ens försöker.



Nog för att jag älskar mitt jobb här i Lindesberg, men det är jobbigt att man aldrig vet hur mycket man kommer få jobba varje månad.
Sen känner jag även att den här staden är för liten för mig, plus att dom flesta av mina vänner bor i  Örebro.
Nej, jag behöver helt enkelt en förändring i mitt liv innan jag blir galen!

Så, imorgon är alltså dagen då Emelie Johanna Larsson tar sig i kragen.




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Go Emlan, you can do it!



Sen om jag flyr till sthlm from mars o några månader - då kan du få låna min lägenhet om du vill. Tror jag. Har en kanske-"spekulant" före, men det är ingen som vet något ännu.



ses snart <3

2010-01-10 @ 22:43:10
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Det är inget jobb i sthlm tyvärr. Det är mer att, jag medan jag läser ett par distanskurser, känner att jag kan prova på att bo i sthlm - så har jag provat det medan jag inte är fast vid någon specifik ort pga jobb/studier. Men får se lite.

Du skulle också vara saknad såklart - men stockholm (jag) skulle alltid ta emot dig med öppna armar.



hjärtpuss <3

2010-01-11 @ 00:14:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: elina

KOMSI KOMSI :D

2010-01-11 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0