It's friday!

Fredag, det klingar fint i mina öron.
Har haft världens lugnaste dag på jobbet, vilket absolut inte hör till vanligheterna!
Hade bara 7 barn, och med tanke på att jag inte är på topp för tillfället var det otroligt skönt.
Timmarna bara stack iväg och hux flux var klockan 16.30 och jag fick gå hem.

Ikväll ska jag bara ligga framför teven och avnjuta avsnitt efter avsnitt med första säsongen av "One tree hill".
Har verkligen ingen lust med något annat.
Den enda ansträngningen jag kommer göra är att tugga i mig chips, godis och dricka cola!
That's enough for me!

Imorgon kommer jag befinna mig i hallen hela dagen, först har elitlaget match mot Örebro och direkt efter är det dags för mitt grymma lag att möta Kohlbäck!
Go Linde, go!

Sen blir det utgång med massa volleybollbrudar, grymt lär det bli!

Nej, jag är på tok för upptagen för att sitta här och pladdra.

Ha en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman vad söt du är! =) <3

2010-01-31 @ 15:21:23
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0