Beauty by Bagdad

Hola!
Så var det fredagskväll och jag sitter här och mår enormt illa.
Skulle vilja skylla på någon för mina krämpor men olyckligt nog är det jag själv som är boven i dramat!

Har varit hos syrran hela kvällen och stoppat i mig det ena efter det andra.
Så fort jag kom hem till Erika började jag röja i köket, vilket resulterade i att jag gick och smaskade i mig godis för att få en liten sockerkick, sen blev det mat iform av pasta och skaldjursås, fortsatte lite fint med cheeseballs och toppade det hela med färsk ananas och glass!

Inte konstigt att jag knappt såg något av Let's dance!

Mellan tuggorna har jag skrattat ihjäl mig..åt mig själv och min förmåga att fula mig på bilder.
Mamma, Erika och jag låg verkligen dubbelvikta i sofforna med tårar i ögonen och magsmärtor.
Finns bilder på mig som är så gräsliga att dom aldrig borde få komma ut( och då är jag ändå en människa som kan bjuda på mig själv rätt rejält!)
Ett sånt exemplar läckte idag ut till min syster, som nu har det som kontaktbild på sin mobil.
Så varje gång jag ringer/skickar sms så dyker den upp.
En helt vidrig närbild på mig när jag gestaltar Bagdad!

Drog även iväg ett mms till fröken Granlund så även elittjejerna( som var påväg till Svedala) skulle få njuta lite av "Bagdads" skönhet.
Sen incidenten när mamma såg mig klädd i slöja har hon kallat mig Bagdad konstant, vackert namn.
I know!
Älskade mamma♥



Bagdad+avkomma  
                                                   



SkogshuggarSvenne




The woman behind Bagdad and SkogshuggarSvenne!

Funderar rätt starkt på att ta en promenad runt Aspensäng imorgon, var ju grym och gick den vändan hela tiden förut.
Tiderna förändras så att säga!
Är ju dags att börja förbereda sig för beachen 2010!
Fast först ska jag och mamma ner till Frosths och äta semla, för det har varit bestämt flera dagar..och det kan man ju bara inte ställa in!

Ja jösses, vad ska det bli av mig egentligen!
Tur att min ämnesomsättning är helt okej, annars skulle jag väl väga 148 kg nu och ha bilringar mellan tårna till och med!

Häver ju inte i mig någon alkohol i alla fall, det borde jag ju få plus i kanten för tycker jag.

Nej, nu har jag pladdrat färdigt känner jag.

Hoppas alla mår great och har haft en great dag!





Kommentarer
Postat av: Jonathan !

Fashion Bagdad ! synd att man inte ser dig på linde varje dag sådär ? .... =)

2010-01-15 @ 23:50:13
Postat av: Anonym

hahahah jag garvar ihjäl mig, du är så rolig när du klär ut dig :D heheheh du lever dig verkligen in också;)

2010-01-16 @ 01:40:00
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Ems

Vet du vad Jonathan, det kanhända att jag lämnar Emelie helt och blir Bagdad på heltid :P

2010-01-17 @ 15:03:33
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0