Work it!

Haft en väldigt bra dag idag, låg i sängen i evigheter imorse och gosade med min lilla man Ludde.
Sen kom pappa med pizza innan jag skulle iväg och jobba en sväng!

Var på småbarnsavdelningen idag, alla dessa små, söta ungar.
Dom är för underbara!
Mina moderskänslor kommer fram varenda gång och jag får lust att sno med mig en unge hem, men det känns lite elakt mot föräldrarna tycker jag.
I vilket fall som helst vet jag med hundra procents säkerhet att jag kommer bli en helt grym mamma!

Idag var även en sån där dag då jag blev irriterad på mig själv för att jag inte tar tag i saker med en gång.
Hittade en lägenhet som verkade intressant i förrgår, men har skjutit upp det där samtalet till han som hyr ut den.
Så idag när jag tar tag i det fick jag reda på att tre stycken hade varit och tittat på den igår, och två av dom var intresserade av den...typiskt.
Han skulle höra av sig om ingen av dom ville ha den ( eller om han inte godkände dom).
Hoppas, hoppas!

Har tränat volleyboll ikväll, så fruktansvärt kul!
Trots att jag höll på att avlida rätt rejält under vår lilla springrunda ute i kylan.
Det känns alltid så jobbigt att ta sig iväg på träning, men när man väl är där har man i princip alltid jättekul.

Nu ska jag kolla klart på dubbelavsnittet av Scrubs, sen ska jag försöka slå igen mina ögon och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0