Great day!

Igår var en sån där riktig toppendag!
♥Fick havregrynsgröt till frukost på jobbet, bra där Gabriella!
♥Det var lagom mycket barn
♥Jobbade med enbart sköna människor( Elin, Marita, Ghorbat)
♥Det var gött fika och god mat
♥Vädret blev strålande (till slut)

Apropå män i arbetsbyxor,(som jag skrev om sist) fick jag mig en liten trevlig överraskning av just en sån karl igår!
Mina kollegor blev grymt nyfikna och exalterade, gick runt och flinade hela dagen. Sköningar!

Efter lunch var jag och Elin själva med alla gullungar, då kände jag att det var dags för lite fredagsmys.
Så jag hämtade teven, "Doktor Snuggles och det flygande sirapsträdet" och gjorde mysigt med madrasser och kuddar!



Kvällen spenderade jag med underbara Mathilda.
Vi pratade, skrattade ihjäl oss, kollade på film, åt godis och chips i mängder, mådde illa, kliade varandra på ryggen, och jag somnade innan filmerna var slut.
Ja, allt var precis som vanligt när vi har myskväll!
Känner mig på tok för lat för att lägga upp några bilder, så dom kommer imorgon.

Idag har vi ägnat oss åt att ligga i sängen och lyssna på musik och sjunga otroligt vackert, spela spel; Vem blir prinsessa?, Barngeni, Vem där? och monopol.
Vilken nostalgi!
Både Mathilda och jag är tävlingsmänniskor som inte gillar att förlora, så det var en del sura miner under spelomgångarna!

Jag önskar verkligen att Mathilda var en karl, då skulle jag gifta mig med henne rakt av!
Men nu är hon inte det, och jag får nöja mig med att ha henne som fruga tills jag hittar en vettig karl att sätta klorna i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0