magiska män!

Dom två senaste dagarna har jag varit så fruktansvärt lycklig, jag tycker det är så kul att jobba!

Jag var verkligen helt uppe i varv när jag skulle iväg till jobbet klockan 7 igår morse!
När jag kom dit stod Gabriella där med öppna armar och välkomnade mig tillbaka och bjussade på frukost i vanlig ordning.
Hade saknat barnen så sjukt mycket, älskade ungar ♥

Det är helt otroligt hur mycket man får ut av att jobba med barn.
Visst, det är hög ljudnivå och mycket tjafs och tjat stundtals. Men jag älskar det ändå.
Alla härliga konversationer man har och att se hur dom växer och utvecklas, det är något jag tycker är helt fantastiskt att få vara med om.

Skrev på kontraktet för lägenheten igår, var ju bestämt att jag skulle få den men det känns ändå skönt att ha det svart på vitt!
Nu vill jag bara att det ska bli första augusti så jag kan flytta in!

Carro och jag hade ett samtal om karlar och arbetsbyxor på jobbet, det är verkligen något magiskt med det!











Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

grrrr, män i arbetsbyxor. jo jag tackar jag. mums! :P

2010-07-08 @ 18:37:36
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh va kul det ska bli att du får en lägenhet! =) säg till om du behöver hjälp sen pluttan :)

2010-07-09 @ 10:33:34
URL: http://eliinslife.blogg.se/
Postat av: Mathilda - en divas självförtroende

Vad har du för mail adress?

Tänkte maila om lite kläder.

/mathilda

2010-07-10 @ 16:50:41
URL: http://dhella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0