Think pink

Jag älskar rosa, och kommer alltid göra det.
Så är det bara.

En period i mitt liv fick jag för mig att jag bara kunde köpa rosa böcker, bara för att det skulle se snyggt ut i min bokhylla.
Dock visade det sig att dom bästa böcker jag läst, faktist varit rosa.
Men jag är en aning friskförklarad från det tvångssyndromet nu, och kan faktist köpa böcker i vilken färg som helst!

Har äntligen tagit mig i kragen och köpt "Elsas mode" och även en ny kalender(jag kan inte leva utan en uppstyrd kalender!).
And I love them!
I såna här lägen är det awesome att ha 50% på Bokia och en grym chef!




Underbara kalender!



Måste även visa upp en liten beauty från Grekland.
Det var kärlek vid första ögonkastet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0