Umbrella

Idag har jag fått en hel del vettigt gjort!
Har klarat av att ringa några otroligt viktiga samtal, bakat kladdkaka(för det är ju verkligen vettigt, nödvändigt mm,mm!), städat lite och umgåtts med morfar.

Dagens bästa var ändå när jag pratade med Mowgli och min grekfruga Linda plötsligt dök upp i cammen!
Jag blev nästan tårögd av att få se henne igen! ♥



Min kladdkaka blev lite för okladdkakig på grund av en snubbe från 3.
Visst, han var suuuupertrevlig. Men come on! Det är så uppenbart med deras fjäskande och att dom försöker göra samtalen såååå personliga.
"-Nämen hej Emelie! Är allt bra med dig idag? blablablablablablablabla.....Men Emelie, du har ju mitt nummer nu så det är bara att du hör av dig om det är något. Ha en jättetrevlig sommar och sköt om dig."

Jag tycker synd om dom. Det gör jag verkligen.

Det var väl ungefär allt som har hänt i mitt liv, spännande som bara den. Jag vet.
Försökte mig på att sola idag, men nej. Fail.
Jag orkar inte med värme och allergi!








StekLudde under sitt snygga Pippiparaply!



Imorgon verkar det som det blir båttur med David och lite annat folk, det gillas!
Sen drar jag mig in mot Örebro där det vankas utgång med min liga: Sandra,Diana och Emelie.
Vilken reuinon, vilken succé!

Love you girls! ♥

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, nördig som jag är.

Ha en underbar fredag alla!
Och akta er för våldtäktsmän, narkotika och enkelriktat..som min mamma brukar säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0