Vad blir det för mat?

Såna här varma dagar blir man inte så värst sugen på mat, inte när det gäller mig i alla fall!
Då är sallad suveränt.
Igår blev det en med gurka, paprika, fetaost och salami.
Bra grejer!







Idag kan jag nog försöka mig på att sätta fram min rumpa och resten av baksidan i solen igen!
Har haft en brännskada som heter duga på min stackars bakdel&rygg :P



Blir inte så mycket tid som spenderas framför datorn nu när vädret är nice, och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Har inte hänt alltför mycket i veckan, jag har haft ett rätt soft liv helt enkelt!
Solat, läst, målat naglarna, träffat J, tvättat, städat.
Sen måste jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag har varit duktig och promenerat varje morgon!
Bra där fröken Larsson.

Dock har jag inte kunnat hålla mig ifrån sötsakerna mer än en dag, men en dag är bättre än ingen alls!

Nu ska jag placera min kropp i solen en stund, och försöka läsa ut Pamela Andersons bok.
Ha en great dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0