3 Juni

Torsdag den 3 juni 2010

 

Nu händer det grejer, fröken Larsson har äntligen fått tummen ur!
Mitt liv har aldrig varit så händelserikt och fartfyllt som det är nu, jag hinner inte med i svängarna för fem öre.

För att göra en lång historia kort:
Rhodos, toxic, försäljning av biljetter, chefer som inte riktigt var min kopp med te, någon som jag trodde var min vän och sedan högg mig i ryggen. Det är din förlust herrn, det säger jag bara!
Människor som snackar skit om andra för att själva framstå som bättre, såna klarar jag mig fint utan kan jag säga. (Sen hade du inte mycket för ditt skitsnack , just wait!).

Jag har för första gången fått höra att jag är arrogant och otrevlig.

Med tanke på vilka människor dom orden kom ifrån så gick det in genom ena örat och ut genom det andra.

Som ni märker, mycket bullshit händer det därborta, och trots att jag fick erbjudanden från både restauranger ( bland annat underbara Jack's) och nattklubbar så bestämde jag mig i sista stund för att flyga iväg till Karpathos.
Om det var rätt beslut vet jag inte, men det är grymt skönt att ha kommit ifrån all skit därborta.
Men jag saknar Linda, Kajsa, Manda, Cindie, Mowgli, Robert och dom flesta Toxic människorna sjukt mycket!

Nu jobbar jag i en poolbar på ett hotell som heter Nisia. Det ligger precis vid vattnet och är väldigt fint.
Min chef Steve är grek/amerikan och en helt grym person. Här har vi en karl som bryr sig om sina anställda vill jag lova!
Mina två andra kollegor är Bessa, en grekisk/albansk tjej som är lika gammal som mig och hysteriskt rolig. Jag håller på att lära henne svenska för tillfället!
Sen har vi ett riktigt original i form av engelsmannen Tim. Till utseendet påminner han enormt mycket om mr. Bean !


Han berättar alltid om massa händelser i hans liv och historier om sin familj (som tydligen är sanna till ungefär 30% enligt Steve ).
Ett exempel är att hans pappa uppfann ett sorts bås i kartong som kossorna kunde stå i för att bakterier inte skulle spridas! Efter några år gick priset på kor ner så enormt mycket så pappret till kartongbåsen kostade mer än själva kon. Så då fick dom lägga ner den verksamheten!

Tim

Sen håller han även på att skriva en bok om fem killar som ska åka till Rhodos, men hamnar på Karpathos för det är så dimmigt. Sen träffar en av killarna som heter Brian tre tjejer, varav två är ett lesbiskt par.
Sen blir handlingen bara sjukare och sjukare.
Det lär bli en stortsäljare.
Jag ska då försöka få min chef Olle att sälja den på Bokia hemma i Sverige!

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen är det jobbdags!

 

Ha det guld allihopa.

xoxo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0