5 juni

Lördag den 5 juni 2010

"Don't let those bastards get you, you know you're a much better person then they will ever be".

Det är några av dom många peppande ord min chef Steve har sagt till mig.

Jag tror vi alla tar väldigt illa upp så fort någon säger något negativt om oss, även om man säger att man inte bryr sig.

Sanningen är den att oftast är det dom som trycker ner andra, som själva är osäkra. Och blir att känna sig starkare och bättre om dom trycker ner någon andra i skorna.

Som jag ser det är alla bra människor från början, men ens uppväxt och händelser i livet formar oss till dom människor vi sedan blir.

Därför känner jag alltid medlidande med personer som andra ser som elaka eller otrevliga.

Så nästa gång du får höra något nedlåtande tycker jag bara att du ska tänka att det är personen i fråga som det är synd om.

När du får höra något positivt däremot; sträck på dig, le och sug åt dig det som sägs som en svamp! =) Vi är alla på tok för dåliga på att kunna ta komplimanger.

Ha det guld alla.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0