Bagare-Berta!

Jag har haft en underbar dag och känner just nu att livet leker!
Säg hej,hej till en positiv tjej!

Har umgåtts med Lisa idag.
Det är ingen vanlig Lisa, utan världens bästa Lisa!
Många skratt blev det, och sjuka samtalsämnen. Vissa mer ofräscha än andra.

En kul grej: på måndag kommer fröken Larsson antagligen skriva på kontrakt för den underbara lägenheten. Looooovely!

Så har jag även hunnit med att handla, träffat Elin en sväng, tvättat, packat och slutligen bakat två satser med pizzabullar.
Det kom fram att det skulle vara några vegetarianer hos Anna imorgon, och dom får ju inte bli utan pizzabullar!







Jag tänkte göra hela pizzabullgrejen till en otroligt kul grej. Därför åkte prinsesskronan på, musiken (iform av backstreetboys, gamla schlagers och även lite nyare grejer) vreds upp, min sångröst var på topp och dansmovesen satt precis där som skulle!
Jag hade helt enkelt grymt kul, så dom här bullarna är bakade med kärlek vill jag lova.






Queen of the kitchen!

Nu ska jag avnjuta en middag med mamma och pappa, innan jag åker iväg till Örebro och Johanna!

Resväskan är packad, och självfallet är den proppfull.
Vet inte hur jag lyckas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0