Ett beslut är ett beslut, och ett beslut håller man sig till!

Då var ännu en dag över på Karpathos.
Det där med slappandet vid poolen gick sådär, hade på tok för mycket spring i benen så plaskade runt i poolen som världens barnunge över en timme!
Det där med att sola, nej tack! Jag har tröttnat. När det är 37 grader dessutom så dör man ju nästan.
Tror jag behöver lite Sverigeklimat.


 

Något mer jag behöver är ordentlig mat, det upptäckte jag idag när jag tog bort mitt otroligt vackra, korallfärgade nagellack.
Mina naglar är hemska! Typiska "jag har näringsbrist-naglar". Tro mig, jag vet hur såna ser ut.
Kanhända att det är på grund av att jag bara ätit massa pasta, chips och godis den senaste tiden!

Min dagliga, avancerade lunch!

Juice som smakar sour cherry, go'a grejer!

Till sist kan jag meddela att jag bestämt mig till hundra procent: Jag åker hem på söndag.
Ska till apollo imorgon och beställa flygbiljett.
Så nu vet ni att jag kommer tillbaka och gör landet osäkert!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

VÄLKOMMEN HEM VACKRA DU!!! <3



får jag boka dig på midsommarafton? knytkalas hemma hos Anna är det som gäller. innergårdshäng och alkoholhaltig dryck.



LOVE!

2010-06-15 @ 19:43:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

den 25 smäller det! ;) hihi! <3

2010-06-15 @ 19:47:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0