Full fart med fröken Larsson!

Jag gillar att spendera tid med Systeryster och Mamsen!
Igår blev det Elgiganten(verkligen ett passande namn, för det är verkligen GIGANTISKT på elgiganten vid Marieberg.) och Ikea som stod på schemat.

Elgiganten bjussade på attraktiv personal och massagestolar. Där blev vi sittandes hela gänget för att avnjuta en skön massage!
På Ikea gick jag mest runt och ville att hyresvärden skulle ringa, men icke sa nicke.
Jag måste ha den där lägenheten, så är det bara!


Jag innan vi drog iväg!



Erika


Jag gillar våra kroppskulörer! :D

Idag är det mycket som ska ordnas:

♥Handla ingredienser så jag kan baka pizzabullar
♥Packa inför en helg med Johanna( och ja, jag tänker ta min snygga, rosa resväska med mig!)
♥Bädda rent i sängen
♥Träffa Lisa
♥Plocka blommor.Som jag sedan ska paketera lite vackert och ta med till Johanna, eftersom hon inte har någon underbar blomsteräng i närheten! Vi måste ju ha kransar i skallen på midsommarafton.
♥Göra iordning lite paket som ska skickas iväg, affärerna rullar på i min lilla bloppis!

Så nu är det bäst att fröken Larsson får ändan ur vagnen och äter lite frukost!

Ha en awesome dag alla ♥




Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

JÄVLAR vad brun du är kvinna! :p

det är inte så välstädat här tyvärr. :/ kanske drar en liten städsvängom när du är här, bara så det blir lite halvt acceptabelt i allafall! :p

<3

2010-06-24 @ 09:38:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0