Home Sweet Home

Jag säger bara Sverige, underbara Sverige!
Det är verkligen som man säger att man inte saknar något förrän man förlorat det.
Innan jag åkte till Grekland klagade jag ständigt på vädret, att det aldrig hände något spännande mm.
Jag säger bara det, vi har det förbannat bra här och allting är så mycket bättre än i många andra länder!
När vi åkte från Arlanda satt jag som fastklistrad och stirrade ut genom bilrutan, jag tyckte allt var så fruktansvärt fint.





Nu har jag lärt mig att uppskatta Sverige, det är ett grymt land.
Så det så!

Det blev många kära återföreningar; först mamma,pappa och Ludde på flygplatsen( jag grät som ett litet barn och lyfte mamma för jag blev så lycklig!).
Sen vidare till mormor och morfar som kände en enorm lättnad att deras älskade lilla barnbarn hade återvänt hel och relativt ren.
Efter det besökte vi familjen Hellsten. Det var underbart att krama farbror Lars, tant Agneta och min man Andreas igen!

Något mer som kändes amazing var att tvätta alla sina kläder i en tvättmaskin, sova i sin egen säng, slippa oroa sig för inrottstjuvar, äta ordentlig mat.
Ja, listan kan göras lång.

Känner äntligen att jag är den otroligt glada, positiva och spralliga Emelie igen.
And it feels great!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0