Shopaholic

Nu har jag bestämt mig, jag måste sluta köpa så fruktansvärt mycket kläder!
Mina garderober svämmar över trots att jag sålt hur mycket som helst på min bloppis, skänkt en hel drös med plagg och dessutom har jag stora lådor med kläder i källaren. Insane!
Jag är helt klart en shopaholic, men nu ska jag blir frisk från min lilla sjukdom.

voices.gif image by commentsjunkie

Från och med idag ska jag ha köpstopp, vilket betyder att jag inte kommer kunna sätta min fot i en klädbutik. För då är det kört!
Har dessutom lagt ut mer kläder på bloppisen nu, för att rensa ur lite.
Man behöver inte fyrahundrasjuttioelva linnen,klänningar,shorts,kjolar,tröjor mm.
Och det är precis vad jag har!



Man kanske skulle bli nudist? Tänk vad ekonomiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0