sorry seems to be the hardest word

Äntligen!
Nu har den lilla ormen som hittade på en massa grejer om mig och sa det till mina chefer på Rhodos fått sparken.
Synd gubben. What goes around, comes around vet du.

Jag har vetat om att det här ska inträffa ett par veckor, därför blev jag faktist glad när jag fick ett litet mail som bekräftade att den lilla sparken hade kommit!

Hoppas verkligen att du börjar koncentrera dig lite mer på hur du själv beter dig och behandlar andra människor, istället för att spendera massa tid på att snacka kvalificerat skitsnack för att framstå som bättre själv.

Jag är inte den som önskar andra olycka, men i det här fallet var det rätt åt dig.
Att du inte ens har vågat prata med mig, det är det som jag blir mest irriterad på.
Ingen förklaring, inget förlåt, ingenting.

Jag hoppas för ditt eget bästa att du växer till dig och börjar agera lite mer som en vuxen människa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0