Åh vad gott!

Blir en liten snabb update här innan jag ska gå och sova lite!
Jag är så trött så jag mår illa, känner mig som en 90-årig tant och har dessutom fått massa utslag/prickar i mitt face.
Kul jul säger jag bara.
Håller jag på att gå in i väggen!?



Var i alla fall enormt trevligt att träffa Johanna och se esteternas föreställning "Septem".
Jag ångrade än en gång att jag inte valde att gå estetlinjen på gymnasiet!
"If I could turn back time".


Okej, hur tänkte jag med dagens lunch?
Jo;
Jag öppnade kylskåpet, såg dom färska champinjonerna och tänkte: åh vad gott!
Sen tittade jag lite till och såg äggen och tänkte: åh vad gott!
Så stekte jag champinjonerna och äggen och kände att det fattades något.
Gick till kylskåpet igen, såg creme fraichen och tänkte: åh vad gott!
Och tänk så bra det blev.

Stekta ägg och champinjoner med en stor klick creme fraiche: Åh! Vad gott!

Nu måste jag verkligen försöka sova.
Min bloppis går fruktansvärt bra förresten, jag är glad och stolt över att det finns en sån affärskvinna i mig!

Good night, sleep tight ♥

xoxo Ems

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

HAHA, jag HÖR verkligen hur du uttalar orden "ÅH vad gott". hahah underbart.

imorgon ses vi. och inget jäkla vandrande in i nån vägg hörredu! <3

2010-03-26 @ 00:28:41
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Vad bra! =) Men lämna gärna en kommentar i det kommande inlägget om veckans blogg så vet jag vart jag har dig =)

2010-03-26 @ 05:34:55
URL: http://threeshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0