Desperate housewife

Jag gillar faktist att städa.
Men jag vill att det ska gå i en himla fart när jag väl sätter igång!
Sen är ju ingen perfekt så kan ju passa på att erkänna att jag ibland puttar in en och annan pinal under sängen.
"Syns det inte, finns det inte". Right?


Sen någon gång ibland, när jag är riktigt duktig så rotar jag fram alla spännande grejer.
Och blir positivt överraskad över att hitta massa roliga saker som jag hade glömt att jag ägde!
Rena, rama julafton helt enkelt.

Hade ju världens planer på att lägga upp massa bilder idag, tji fick jag.
Insåg att mina kamerasladd ligger i min väska..som är kvar hos J.
Wohooo lyckat!

Nu ska jag ta en liten promenad med Ludde, sen ska det hängas tvätt.
Oh yes, I'm a housewife today!




Kommentarer
Postat av: A

Miss Sunshine, I love you!

2010-03-31 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0