Friendship

Efter fredagens bravader kan man ju tänka sig att jag och Johanna skulle sova ut en aning.
Men nej!
Klockan sju var vi uppe och skuttade, nice.
Jag roade mig med att komma på lite nya ordspråk och sjunga barnsånger för min vän, som självfallet älskade det!
Vi tog lite frukost iform av ostbågar, chips och cola.
Oh ja, vi är hälsosamma till max!
Sen gled vi upp på stan för lite shopping.
Livsfarligt.

Pizzeria express gör ju världens godaste pizzor, blev en med vitlöksmarinerade räkor och färska champinjoner för min del idag.
Loved it!

På hemvägen skrattade jag så jag dog rätt rejält, ibland undrar jag hur det står till uppe i mitt ljusa huvud!
Jag har en viss fallenhet för att ta upp världens knepigaste diskussioner.
Men med Johanna vet jag att det är okej, för hon skrattar inälvorna ur sig! ♥


Happiness&crazyness ♥

Fick sällskap av en liten Jossan på bussen hem, skönt att ha någon att prata med och slippa sitta tyst och ha tråkigt ( för det där med att vara tyst har ju aldrig varit min grej riktigt). Väldigt trevlig tjej som det känns som jag har rätt mycket gemensamt med!

Busschauffören klantade sig lite när jag skulle betala och hävde ur sig att det var för att "han blev så till sig".
Jösses, vad är det med vissa människor egentligen?

Kvällen spenderar jag framför teven med hundarna och lite godis.
Det är ju körslaget och herr Albinsson är med i Niklas Strömstedts lag, grymma var dom!

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

hahaha ATT jag gör,

tappade nog mina inälvor någonstans idag. fytusan. det var fint att ha dig här darling <3

2010-03-20 @ 22:48:30
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0