Good morning Sunshine!

På grund av min kära bloppis har bloggen fått ligga lite i lä ett par dagar..rätt många dagar!
Men det är grymt ansträngande att vara en businesswomen, men det lönar sig ju till sist har jag märkt.

Igår fick jag besök av min fina vän Johanna ♥

Vi solade en sväng, och drömde oss bort bort bort från Sverige.
Skrattade åt mina fin,fina försök att röra på ögonbrynen.
Var ute på en härlig fotopromenad runt Aspensäng och slutligen rensade Johanna ur min garderob!
Blev av med 3 par skor och lite linnen, en jacka, en klänning och en väst!

Det togs över 200 bilder igår, men här kommer några smakprov i alla fall.








Fotograf: Johanna Andersson

Min otroligt duktiga vän som även var och fotograferade Melodifestivalens andra chansen!
Grym är du!

Fotograf: Ems, i egen hög person!

Idag ska jag försöka hinna med att ringa Viktor på Pacha/Toxic, där jag ska jobba i sommar.
Måste höra läget med flyg och sådär så jag slipper åka till Rhodos helt ensam, känns lite väl tråkigt(läs läskigt)!

Jag ska bli bättre med bloggerierna nu, det lovar jag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härliga kort! :)

2010-03-26 @ 19:35:30
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0