Greece!

Nu börjar jag verkligen förstå att jag kommer tillbringa hela sommaren på Rhodos!
Känns ju nästan för bra för att vara sant.
Är otroligt lättad över att jag har hittat en "resekompis" så jag slipper flyga själv.
Verkar vara en urgullig tjej som passar mig som handen i handsken.
Du&Jag Lina!

Är massor som måste ordnas innan jag drar, så är glad att jag valde att åka 9 maj istället för 11 april.
Känner mig redan otroligt orolig över hur packandet kommer gå.
Jag som tar med mig halva garderoben och hushållet när jag ska vara borta en natt.
Nu är det fyra månader som gäller, jösses säger jag bara!

Har även fått kontakt med lite andra sköna människor från Pacha/Toxic crewet. Verkar bara vara sköna människor, sånt gillar vi!

Det kommer bli en grym sommar, säkert den grymmaste ever!
...och jag ska bli snuskigt brun har jag bestämt.
Så det så!

Känns ju otroligt härligt att jag äntligen kommer få något intressant och kul att blogga om.
Så från och med maj slipper ni mitt ständiga pladdrande om ingenting!



Rhodos 2010 Pacha / Toxic !

xoxo Ems


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag gillar ditt "ständiga pladdrande".

Give me more, give me,give me more!

Jag skulle också vilja starta en blogg, tar det upp mycket tid?

Du kan väl maila mig, skulle vara jättegulligt.



Love/ D

2010-03-22 @ 23:36:38
Postat av: Miccan

Vad är de du ska göra där borta i greece?? :D

2010-03-23 @ 21:42:20
Postat av: paula

jag gillar ju det som du kallar pladder ;-)

Tycker du är en riktig mysbloggare

2010-03-24 @ 20:35:57
Postat av: angelica

Hejsan!

jag skulle på intervju nu i lördags på clariton hotell men dom var inte där? vart håller dom till och vet du något nummer till dom? jag hade ett mobil nummer som jag såg på arbetsförmedlingenshemsida men ingenting mer än de? ingen som svarat på de nummret heller? jätte chockad och ledssen över detta då jag antog att de ksulle evara där?!! jätte konstigt!



fick tid 12 men ingen var på hotellet!??!



mvh

Angelica

svara gärna te min mail :) när åker du och vad ingår??? hur mkt betalt är de ungefär? :)

2011-03-13 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0