Ledig?

Att man aldrig kan vara lugn!
Jag har tagit ledigt den här veckan för jag kände mig så grymt stressad.
Tänkte att lite ledighet säkert gör susen.
Men nej, där hade fröken Larsson fel.
Då hittar jag massa andra saker som jag måste göra och stressar upp mig för.
Jag är förmodligen en sån där person som borde prova på yoga och diverse andra avslappnande medel.
Men nej. Det kommer nog inte hända!


Min nya tunika från Gina tricot, I love it! (och en liten Ludde)
Kanhända att jag inviger den på örebromatchen imorgon.


Idag har jag i alla fall legat i sängen större delen av dagen, haft massa arbete med bloppisförsäljningen och kollat flyg osv.
Så det har varit jag, sängen och datorn som kört stenhårt.
Kikade även på dom 2 första avsnitten av Bella&Tyra show som jag missat!
I like it!

Vid 15 tiden ryckte Malin upp mig ur sängen för att ta en liten promenad, vilket var ett väldigt trevligt inslag.
Har även överkonsumerat vitlök, jösses vad jag stank!
Hela huset luktar vitlök nu haha!

Nu på kvällskvisten satt jag och gjorde en lista över allt jag måste hinna med imorgon, jösses säger jag bara:

♥Det ska inhandlas frimärken och jiffypåsar
♥Postas brev och paket
♥Målas naglar(ja, det är viktigt för mig med välvårdade naglar!)
♥Städa
♥Ringa vårdcentralen
♥Träna/promenad
♥Duscha (för det kan ju vara lite trevligt då och då!)
♥Åka till Örebro och kolla på volleyboll
♥Lägga in bilder från min senaste shoppingrunda(eftersom jag har fått klagomål på att jag är så dålig på det. Jag ska bättra mig!)

Jag är verkligen superstressad.
Något som inte gör mig mindre stressad är att man bara får ha 20kg packning med sig när man flyger.
Hur i hela helskotta har dom tänkt att det ska fungera för mig som ska vara borta 4 månader!?

Nu har Lina och jag bokat flyg i alla fall (efter mycket om och men).
Jag är inte vass på det där med flygbokningar märkte vi.
Femte gången gillt helt enkelt!

Nu är det verkligen,verkligen,verkligen verklighet.
Jag kommer tillbringa 4 månader på Rhodos med helt grymma människor.
Ja, jag vet redan nu att dom är grymma.
Annars skulle dom inte ha fått jobbet!


Nu blir jag ju nyfikna på vad ni läsare ska göra i sommar?
Tell me!







Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska inte hålla på och stressa upp dig, det är verkligen inte bra för kroppen.

Jag fick magkatarr och ständig huvudvärk av att jag stressade för mycket.

Jag gillar din blogg, kul att du ska bättra dej med shopping-updaten :P

Men kom ihåg: INGEN STRESS OCH INGEN PRESS!

Keep up the good work girl :)

2010-03-30 @ 23:28:03
Postat av: Carro

Förresten, måste ju besvara din fråga!

Tyvärr kommer jag mest jobba i sommar som det ser ut nu, skulle tippa att du får det en aning roligare än mig :P

2010-03-30 @ 23:29:25
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg jag har rensat garderoben till priser fr 9 kr.

2010-03-31 @ 22:56:31
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0