Make it work

Men jösses Amalia, jag är helt slut!
Ungarna måste ha haft någon torsdagsbacill i kroppen idag som gjorde dom helt speedade.

Nu har jag fått i mig lite spaghetti&köttfärssås i alla fall, ska samla lite krafter för att lägga ut massa grejer på bloppisen.
Det är grymt mycket jobb med alla dessa bilder som ska läggas ut och beskrivningar.
Och när väl det är gjort ska man besvara alla tusentals frågor som rullar in om plaggen.
Ofta samma frågor också, pust och stön!
Men, det är ju självförvållat och man tjänar pengar.
Så nu ska jag sluta klaga och vara go' och gla' istället!

Imorgon ska jag jobba.
Sen framåt kvällen ska jag bege mig mot Örebro och Johanna.
Vi ska dricka lite vin hemma hos henne först, för att sedan traska till Rock bar.
Ska bli kul att besöka det placet för första gången i mitt liv!
I'm a Rock bar-virgin!

Nu kan jag inte sitta här och dega mer, är en otroligt stor risk att jag somnar!
Ska göra iordning en kopp varm choklad, sen blir det bloppisjobb...


Kommentarer
Postat av: julia

Tack så jätte mycket!

2010-03-18 @ 20:10:31
URL: http://juliaedmundson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0