Stockholm i mitt ♥

Hola!
Dålig uppdatering, I know.
Men här kommer en liten rackare i alla fall!

Sitter just nu hos Debbie i hennes otroligt mysiga lägenhet i huvudstaden, love it!
Elina och jag ska vara hemma och mysa ikväll medan Debbie går ut och festar järnet, vi orkar verkligen inte röra oss.
Känner mig inte speciellt sugen på att röra på fläsket alltför mycket eftersom jag hade feber igår kväll.
Måste ju vara fit for fight till intervjun imorgon!

Bussresan hit var ju i en klass för sig. För det första klev vi på bussen till Oslo, men chauffören påpekade rätt snabbt att vi hade kommit en aning fel!
Solen låg på oss hela vägen så vi höll på att svettas ihjäl, vi pratade och skrattade så vi höll på att dö ( vilket störde ett lesbiskt par med håriga armhålor och världens kalasbrallor som satt snett framför oss), busschauffören läspade och pratade otroligt finurligt, det var hysteriskt kul men vi förstod inte ett ord av vad han pratade om!
Vi mulade godis, läste Cosmopolitan och Chic och längtade allmänt tills vi skulle vara framme.

När vi kom fram irrade vi runt en stund, innan vi kom på vart vi var.
Sen gav vi oss ut på jakt efter Topshop...det hade vi inte mycket för eftersom det hade gått i konkurs.
Helt slut efter bussturen klagade vi mest, och orkade inte kolla nästan någonting!
Jobbigt med all packning dessutom.
Blev ett par skor i alla fall, som är grymma!

Tog tunnelbanan hem till Deborah, handlade lite mat och sedan lagade vi romantisk middag, pratade, skrattade, drack världens godaste vin som smakade äppelpaj

Jösses vad jag pladdrar, nu får det för fabian räcka!
Imorgon är det INTERVJU! Hoppas dom gillar mig!

xoxo Ems

Kommentarer
Postat av: elina

vat a viikkend ! hääältt kraazii

2010-03-06 @ 22:34:52
Postat av: lisa

hoppas du fick jobbet! förstod att intervjun gick bra iaf? ;)

2010-03-08 @ 15:10:18
URL: http://lajsatannenbaum.blogg.se/
Postat av: Miccan

Finns ett TopShop inne i Gallerian =)

Ni får titta in där nästa gång ni har vägarna förbi!

2010-03-08 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0