Friendship

Det var fullkomligt great att umgås med fröken Sandberg.
Tror att vi båda behövde prata av oss, vår filmkväll uteblev och istället fastnade vi ett samtal som pågick oavbrutet i 5 timmar (tillsammans med vitt vin, popcorn och banan)!
Vi diskuterade hur fruktansvärt själviska många människor är(så själviska att det skadar andra), att många kastar sig in i saker och ting utan att tänka efter och att singellivet är en rätt bra grej.
Vi bestämde även att den kommande tiden ska vi tänka lite mer på vad vi själva egentligen vill, och inte anpassa oss efter andra hela tiden ( för vi hör inte till den skaran människor som är fruktansvärt själviska).

Det är väldigt skönt att prata med en sån vän som Johanna, vi förstår verkligen varandra till hundra procent.
Vänskap när den är som bäst helt enkelt!

Jag är verkligen otroligt tacksam för alla mina fina vänner. Aldrig massa tjafs över småsaker utan bara massa vänskap och kärlek!
Precis som det ska vara ♥

Nu känner jag mig lite gråtfärdig!
Känns grymt tungt att lämna alla och jag kommer med all säkerhet stå och böla på flygplatsen när jag ska lämna familjen...
Det blir en enormt ensam flygresa, men människorna jag ska jobba med borta på Rhodos verkar vara grymma och dom får mig förhoppningsvis på bättre humör!

Tror allt blir bra bara jag kommer fram =)

Nu ska jag ta och försöka få mig lite skönhetssömn.
Det behöver jag för jag har en finne på kinden, min hy tål verkligen inte att jag äter chips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0