Mitt liv i en resväska(med övervikt)

Nu har jag äntligen lite tid att blogga, det har varit ett par hektiska dagar för miss Sunshine vill jag lova.
Oron över hur flygresan ska gå, och även problematiken med packning för flera månader och slutligen alla dessa avsked.
Har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort dom senaste veckorna, tror jag behövde tömma tårkanalerna lite!

Alla mina fina vänner: tack för att ni finns och peppar mig och ställer upp i vått och torrt.
Ni anar inte hur tacksam jag är för att jag har er ♥
Tror att ni vet själva om ni ska ta åt er av mina lovord eller inte ;)

Blev ett jobbigt avsked på Grönsiskan idag, Paula bröt ihop óch började gråta.
Vilket resulterade i att jag joinade henne rätt snart!
Jösses vad jag kommer sakna alla där.
Underbara ungar och underbara fröknar ♥

Har blivit väldigt mycket shopping inför resan, bjuder på några av inköpen!


Kjol från Gina tricot

Klänning från Bik bok ( den fanns i vitt och silver också, jag ville ha alla tre :P)


Linne från Bik bok
. Somrigt, superskönt och allmänt underbart!

Body från Gina tricot


Peace, mina vänner! Halsband från Kicks, I love it.


Schampo från Paul Mitchell som återfuktar så håret inte blir uttorkat.


Hawaiian tropic från nelly.com.
Vad vore en sommar utan denna underbara olja?
Ja- jag ska bli snuskigt brun den här sommaren!


hm's nagellack är verkligen super! Rikigt bra budgetalternativ.
Max factor "false lash effect", utan tvekan den bästa mascaran någonsin!


Fixat naglarna hos världens bästa Diana ♥

Det här kommer bli ett grymt långt inlägg, men jag har inget bättre för mig.
Så det är bara att stå ut eller sluta läsa!

Igår fyllde morfar år, och min present resulterade antagligen i att jag knep förstaplatsen som Sveriges bästa barnbarn.
Alla män över 70 vill väl ha ett par stålmannenkalsoner?
Morfar blev supernöjd i alla fall!

Skönheterna kommer från hm.


Paketinslagsdrottningen slår till igen!


Morfar ♥

Kan ju meddela att min mormor lagar världens godaste mat och bakar världens godaste kakor&tårtor.
Till och med salladen hon gör smakar mycket bättre än på andra ställen, hur bär hon sig åt?
Superwomen helt klart!




Kommentarer
Postat av: Bella

haha, snygg kjol emelie, jag har en likadan =)



Hoppas du får det kanoners nu! I'm jealous!

Kram

2010-05-07 @ 12:20:30
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0