Rhodos

Okej mina vänner, jag vet.
Jag har varit på Rhodos i 20 dagar snart och inte uppdaterat er en enda gång.
Skandal, ren skandal!
Jag har helt enkelt inte haft någon ro i kroppen för att sitta vid datorn någon längre stund.

Klurigt hur jag ska kunna sammanfatta allt som hänt, men jag ska göra ett tappert försök som den starka kvinna jag är!

För det första är människorna på pacha&toxic helt underbara och jag gillar dom skarpt.
Kajsa är någon som kommit mig extra nära, vi klickade från dag ett.

Kajsa&Jag

Tjejen jag bodde med först fick sluta förra veckan och jag fick en ny sambo iform av en liten söt Linda.
Vilken underbar människa!
Vi kom fram till rätt fort att vi tycker lika om det mesta och har samma sjuka humor.
Bra grej!


Linda

Nu har även Manda flyttat in till oss, vilket gillas skarpt!


Manda

Nu börjar det äntligen komma lite mer turister, bye bye lågsäsong!
Blir många klasser som ska ta studenten som kommer och besöker oss, och jag har även träffat på mycket folk från Örebro som jag har gemensamma vänner med.
Världen är bra liten!

Varje tisdag och fredag kör vi grymma fester, så fruktansvärt kul är det.
I just cann't get enough!

Nu bjuder jag på massa bilder, det har hänt på tok för mycket så jag vet inte vad jag ska skriva.
Och jag lovar att bli mycket bättre med uppdateringen från och med nu.

Säljgänget + cheferna


Kajsa, Mackan och jag



Me


Elli beach


Jag var bara tvungen att skaffa mig en liten fanclub!


Jag&Patrik


Johan&Oliver


Evi




Cindie



Jag har det i alla fall jättebra härborta och känner att jag kommer få vänner för livet.
Nu måste jag lämna Pacha och glida upp till lägenheten och byta kläder, sen är det morgonmöte och jobb som står på schemat!

Hoppas alla har det guld!


Kommentarer
Postat av: Anton

Varför fick hon sparken ?

2010-05-24 @ 10:52:39
Postat av: Anonym

precis, vrf fick hon de?

2010-05-27 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0