Sunday

Idag blev det en sån där dag som bara rann iväg och försvann ut i tomma intet.
Snopet fröken Larsson!
Fastnade framför teven på förmiddagen på grund av en jättespännande dokumentär(jag och mina dokumentärer alltså:P) där man fick se i detalj när dom utförde operationer i hjärnan.
Sen har jag tagit en liten promenad med Elin och solat, och även hälsat på systeryster en sväng.
Vi myste för fulla muggar och kollade på film!
Älskar verkligen hennes lägenhet, underbara place alltså.

Nu håller jag på och knåpar ihop en lista över saker som måste inhandlas innan resan.
4 dagar kvar...sen kommer jag ha Rhodos som bostadsort i 4 månader, insane! ! !
Tror fortfarande inte att jag har fattat att jag verkligen ska åka.
Kommer väl få världens panik när det är dags!



Nu ska jag och kudden ha en date, Ludde har tvärslocknat efter att ha suttit och beundrat mig kärleksfullt jättelänge :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0