Advent, advent nu vi ljusen tänt!

Tjena mittbena(prinskorv,prinskorv så hälsar vi här)!
Okej...det där var en sång jag alltid drar för ungarna när jag kommer till jobbet, så ni vet.

Idag är det första advent. och jag vaknade upp efter elva timmars sömn och känner mig en liiiiten aning piggare och ser positivt på framtiden..höhö.
Huvudet bultar(antagligen på grund av mat/vätskebrist, och det känns som ett afrikanskt band kör en rivig låt i min mage.



Trots det ska jag försöka orka med att dammsuga och bädda i mina fräscha, nytvättade sängkläder.
Det där med att vara sängliggandes har aldrig riktigt fungerat för mig, hur sjuk jag än är.
Jag får bara vidrigt ont i ryggen och blir rastlös så det skriker om det.

Så...nu kör vi!

Ha en underbar första advent ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0