It's a beautiful life

Igår hade jag en fantastisk dag på jobbet!
Trots att jag började klockan 5 var jag pigg som en mört hela arbetsdagen.
Fick även chansen att vara teaterapa igen, när vi spelade upp en pjäs för alla barn på huset.
Fabolous!

Det är helt normalt att leka skattjakt klockan fem på morgonen.
  
En vanlig dag på jobbet helt enkelt :)

Tog en visit hos mormor&morfar när jag hade slitit färdigt, underbara människor ♥
När jag skulle ta med mig Ludde och knata hem till mig utrustade mormor mig med en hel hög reflexer, för söt är hon!

Sen blev det mys all night long...
Kom fram till att jag var vaken över 24 timmar, så inte så konstigt att jag känner mig en aning trött idag.

Idag har jag absolut inga måsten, vilket gör att jag befinner mig i ett smärre chocktillstånd för tillfället!
Ska försöka njuta och spendera mycket tid i sängen framför teven.
Myslördag helt enkelt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0